Dec 15, 2010

Warkah untuk EX

Dulu kita pernah bercinta

Saat suka dan duka kita harungi bersama

Namun hubungan tidak kekal lama

Angkara si dia orang ketiga


Cintaku padamu mula lesu

Kerana hadirnya cinta baru

Namun bunga yang mekar sudah tidak berbau

Kerana paras rupa aku mudah tertipu


Aku mula menghargai cintaku padamu dulu

inginku nyatakan cinta tetapi ku malu

cinta tertipu kerana menurut nafsu

sehingga kini ku menanggung pilu


kini kau sudah bahagia

tidak akan ku rampas kebahagiaan yang kau bina

biarlah aku disini menanggung derita

untuk menebus segala dosa yang ku cipta


Pernah ku terfikir untuk Return back

Namun bagiku Ex tetap Ex

lagipun dia cakap dia ada admire sumbody ek

akan ku undur diri dan mencari lagi awek awek...


sungguh bosan di asrama...

so, aku pun post blog la..

sajak ini cuma suka suka

cuma luahan hati si pecinta.


06-12-10. malam2 aku buat ini sajak...

lepas call ex... frust jugak...

tapi takpa... bunga bukan sekuntum... HAKHAKHAKHAK

ya jak la cerita kamek....ya jak...


sorong papan tarik papan..

pergi kehulu naik sampan

aku punya hati..dan juga perasaan

aku mau cari kekasih ke-lapan....


nukilan,

FRANCIS ANGELO(2010)


No comments:

Post a Comment