May 18, 2010

SO WHAT?

i'm just 18 dan sepatutnya topic berkenaan dengan POLITIK tidak harus dijadikan sebagai salah satu post dalam blog saya.

Pilihan raya kecil P.212 sibu sarawak telah mencipta satu sejarah dimana, BN kalah di kubu kuat BN (sarawak) ditangan parti pembangkang DAP.

pada saat result keluar, banyak keluhan, rintihan dan kekesalan penyokong BN atas kekalahan BN, sehingga ada yang sanggup melontarkan hinaan terhadap parti DAP.

soalan saya, kenapa nak marah? kita mengamalkan sistem demokrasi. majoriti menang la.. tak kisah la menang tipis, menang tebal.. menang tetap menang.

err.. gambar saya curi di FB.. sori ya.. jangan saman..kamu mmg hensome@ cantik..sya hanya nak post blog.

JANGAN TIPU LAH. itu kata2 orang yang tidak menyokong DAP.

eh, macam mana lu orang tahu ini rocket mau tipu? sudah tipu meh?
"Dont judge THEM by THEIR past, THEY not in the past anymore, Accept who THEY ARE TODAY"


bagi mereka peluang la..only then we know which party is better.. jangan la mau buat malu pemimpin sendiri.
nanti kalau ini rocket tak best, undi BN lorr... ada sarawak state general election lagi ma..




2 comments:

  1. agreed. apa salahnya let them (the opposition) try 2 years to prove themselves right? two years and time flies real fast. if they couldn't prove themselves, we still have another election. kdg2 kena tukar selera, baru kita tau lauk mana paling sedap. ;)

    ReplyDelete
  2. yalorr... they are too fast to judge.
    rasa2 sedap ka x 'lauk' kali ni?? ehheheh..
    kalau saya, saya tak kisah.. makan semua... janji dapat hidup..hehe

    ReplyDelete